سئو ی کلاه سفید | بررسی سئو ی کلاه سفید

کلید واژه ها و انتخاب کلید واژه ها

reja بهینه سازی, سئو, طراحی وب سایت

کلید واژه ها یا Keywords بسیار برای تجارت الکترونیکی مهم هستند.
کلید واژه ها یکی از ابزارهایی هستند که شما برای بالا بردن رتبه ی سایتتان باید از آنها استفاده کنید.
انتخاب کلید واژه ی خوب جزو روش های بهینه سازی کلاه سفید است که درمقابل بهینه سازی کلاه سیاه قرار دارد.

 

کلید واژه یا Keyword چیست ؟

کلید واژه یک کلمه ی اصطلاحی است که کاربران اینترنتی آن را در موتورهای جستوجو گر برای پیدا کردن مطلب مورد نظرشان جستوجو می کنند.
شما برای اینکه بخواهید مطلبی به سایتتان اضافه کنید (برای سئو یا بهینه سازی آن ) ابتدا باید Focus Keywords یا کلمات کلیدی اصلی خود را کشف کنید.
در ادامه باید از آن کلمات در محتویات سایت خود استفاده کنید.

 

مثالی از کلید واژه

برای مثال اگر سایتی برای فروش کفش دارید می توانید از کلید واژه ی “خرید کفش ” استفاده کنید.

وقتی فردی در موتورهای جستوجو گر کلمه ی خرید کفش را جستوجو می کند ، می تواند مطلب شما را در میان نتایج مشاهده کند و وارد سایت شما شود .
این امر علاوه بر بالا بردن رتبه ی شما در موتورهای جستوجو گر ، باعث می شود افراد بیشتری از محصولات شما دیدن کنند.

 

چگونه Keywords یا کلیدواژه های خود را انتخاب کنیم ؟

شما با توجه به مطلبی که دارید ، می توانید کلیدواژه ی خود را انتخاب کنید .کلید واژه ها | سئو سازی | طراحی سایت | مشاوره ی تبلیغاتی دیده آل
برای مثال شما وقتی دارید راجع به خرید داروی گیاهی و فواید آن مطلب می گذارید می توانید از کلیدواژه هایی مثل “خرید دارو” ، “خرید دارو ی گیاهی” ، ” دارو ی گیاهی ” استفاده کنید .
علاوه بر این ها می توانید از Google Trend Explorer برای انتخاب کلیدواژه هایتان کمک بگیرید .
این یکی از خدمات گوگل برای سئو یا بهینه سازی سایتتان است. شما در این قسمت می توانید چند کلیدواژه را با هم مقایسه کنید.